منو
سبد خرید شما

روغن حمام کیووی 250 میلی | مرطوب کننده، رفع خارش و خشکی پوست

خرید روغن بچه کیووی
ناموجود
روغن حمام کیووی 250 میلی | مرطوب کننده، رفع خارش و خشکی پوست
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Ego QV Bath Oil - 250 ml
  • بارکد: 931483900542
130,000 تومان
اشتراک گذاری در :

روغن بدن حمام کیووی اگو Ego QV Bath Oil یک روغن حمام مرطوب کننده پوست برای رفع خشکی پوست به خصوص در کودکان است. بس اویل کیووی یا روغن بچه حمام کیووی حاوی ترکیبات موثر برای رفع خشکی پوست و همچنین رفع حساسیت های پوستی از جمله خارش و التهاب پوست مناسب است. پوست کودکان نیز از جمله حساس ترین پوست هاست که نیاز به مراقبت دارد و روغن حمام کیووی یکی از مناسب ترین محصولات برای مرطوب کردن و رفع خشکی پوست کودکان است. البته بزرگسالان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند چرا که ترکیبات روغن حمام کیووی به نحوی است که می تواند برای تمام سنین مناسب باشد.

 

روغن بدن حمام کیووی یک روغن نرم کننده و مرطوب کننده بسیار مناسب برای تمام سنین است که باعث آبرسانی به پوست شده و التهابات و خشکی پوست را برطرف می کند. این محصول در اندازه 250 میلی لیتری و در استرالیا تولید شده است.

 

سایر مرطوب کننده کودک و مرطوب کننده های بدن را مشاهده کنید.

 

روغن بدن حمام کیووی

 


 

اهمیت مرطوب نگه داشتن پوست بدن:

مرطوب کننده مشکلات پوستی را کاهش می دهد - مرطوب کردن روزانه می تواند احتمال ایجاد خشکی یا چربی زیاد را کاهش دهد. هر دو حالت فوق العاده برای پوست مضر هستند و باعث ایجاد بیماریهای شایع پوستی مانند آکنه می شوند. سایر لکه های پوستی را پنهان می کند - استفاده از مرطوب کننده روزانه استتار لکه های پوست را تضمین می کند. مرطوب کردن روزانه برای پوست سالم حیاتی است ، اما برخی آن را به عنوان یک عادت مایل به زیبایی می پندارند. پوست ما بزرگترین اندام بدن است و برای جوان ماندن و سالم ماندن به مراقبت منظم نیاز دارد. پوست بدن نیز از این قاعده مستثنا نیست و نیاز به آبرسانی و مراقبت دارد.

مرطوب کردن پوست بخش اساسی و در عین حال مهم برای حفظ سلامت پوست است. پوست ما در معرض عوامل محیطی مختلف ، آلودگی و مواد شیمیایی است. این عوامل می تواند باعث کمبود رطوبت شود، بنابراین مرطوب کردن پوست بسیار مهم است.

 

روغن کودک حمام کیووی

 

خشکی پوست:

در بیشتر موارد، پوست خشک به خوبی به اقدامات ساده مانند استفاده از مرطوب کننده ها و اجتناب از دوش و حمام طولانی و گرم پاسخ می دهد. اگر پوست شما بسیار خشک و پوسته پوسته است ، ممکن است پزشک توصیه کند که از کرم بهداشتی یا روغن های مرطوب کننده حاوی اسید لاکتیک یا اسید لاکتیک و اوره استفاده کنید.  اگر بیماری پوستی جدی تری دارید ، مانند درماتیت آتوپیک ، ایکتیوز یا پسوریازیس ، پزشک ممکن است علاوه بر مراقبت های خانگی ، کرم ها و پمادهای تجویزی یا سایر درمان ها را برای شما تجویز کند.  گاهی اوقات خشکی پوست منجر به درماتیت می شود که باعث قرمزی و خارش پوست می شود. در این موارد ، درمان ممکن است شامل لوسیون های حاوی هیدروکورتیزون باشد. اگر پوست شما ترک خورد ، پزشک ممکن است پانسمان های مرطوب را برای جلوگیری از عفونت تجویز کند.

 

 

اجزایی که باید در مرطوب کننده های بدن جستجو کرد

مانند هر چیز دیگری ، انتخابهای پایانی برای مرطوب کننده ها نیز وجود ندارد ، بازار مملو از انواع مختلف مرطوب کننده ها است.  قبل از خرید برچسب مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا آن را با اجزای مفید بیشتری انتخاب کنید ، که می تواند در طولانی مدت به تغذیه و بازسازی پوست شما کمک کند.  شما با یک مرطوب کننده بهتر از دیگری روبرو می شوید ، بنابراین به دنبال چیزی باشید که برای نوع پوست شما مناسب است و دارای اجزای مناسب برای رفع مشکلات پوستی شما است.  از مرطوب کننده هایی که فاقد چربی است، استفاده کنید، زیرا روغن های چرب می توانند پوست شما را چرب و چسبناک کنند. لوسیونی را انتخاب کنید که سرشار از ویتامین و دارای SPF باشد تا از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید که می تواند باعث بیماری های مختلف پوستی شود محافظت کند.  مرطوب کننده های حاوی ویتامین A و ویتامین B5 را انتخاب کنید ، آنها سطح رطوبت را در پوست شما ایجاد می کنند و همچنین استحکام پوست را افزایش می دهند. آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C از پوست شما در برابر نور خورشید و عوامل محیطی محافظت می کنند و به کاهش آسیب های ناشی از آن کمک می کنند.

 

روغن حمام کیووی

 


 

مشخصات روغن بدن حمام کیووی:

  • مرطوب کننده پوست
  • رفع خشکی و خارش پوست
  • مناسب برای کودکان و بزرگسالان
  • نرم کننده پوست بدن
  • مناسب برای پوست های حساس
  • فاقد عطر و رنگ
  • با ساختار غیر چرب و شفاف

 


 

نحوه استفاده از روغن بدن کیووی:

روی پوست مرطوب ماساژ دهید، بعد از چند دقیقه دوش بگیرید، یا به مقدار 10ml (کودکان 5ml) داخل وان بریزید، 5 دقیقه داخل آب بمانید، سپس  با حوله خشک کنید.

 

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

  • دور از دسترس اطفال و نور خورشید نگهداری شود.
  • از تماس محصول با چشم ها خودداری شود و در صورت تماس با آب فراوان شستشو داده شود.

 

مشخصات کلی
مقدارروغن: 250 میلی لیتر
سن مصرفعمومی
کد بهداشتی1035631941415198
جنسیت مصرفعمومی
کشور سازندهاسترالیا
بارکد9314839005428

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات