دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات

نحوه پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات ارسال شده با پست:

تمام سفارشات ارسال شده با پست، 1 روز بعد از ثبت سفارش بسته بندی و روز بعد تحویل پست داده می شوند. 1 الی 2 روز پس از تحویل به پست، کد رهگیری پستی نیز در حساب کاربری شما، در بخش تاریخچه سفارشات قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین نیازی به تماس تلفنی نبوده و می توانید از طریق حساب کاربری خود در داروکالا، کد رهگیری پستی خود را دریافت کنید. 

راهنمای تصویری زیر نشان می دهد که پس از وارد شدن به حساب کاربری چگونه می توانید کد رهگیری پستی خود را مشاهده کنید. 

 

1- در مرحله اول وارد حساب کاربری شوید و بر روی «نمایش تاریخچه سفارش ها» کلیک می کنید.

مرحله اول- حساب کاربری    

2- در مرحله دوم وارد صفحه تاریخچه سفارش ها می شوید. دقت کنید می بایست به سمت نمایش داده شده اسکرول کنید تا نمایش سفارش مورد نظر را مشاهده کنید.

اسکرول تاریخچه سفارشات

3- طبق تصویر زیر، بر روی علامت چشم در سفارش مورد نظرتان کلیک کنید تا وارد صفحه مشاهده سفارش شوید.

مشاهده سفارش

4- وارد صفحه نمایش سفارش مورد نظر می شوید، به پایین حرکت کنید تا در بخش تاریخچه سفارش و ستون توضیح، کد رهگیری پستی خود را مشاهده کنید.

کد رهگیری پستی داروکالا

 


 

پیگیری سفارشات ارسال شده با پیک:

تمام سفارشات ارسال شده با پیک طبق بازه زمانی انتخابی شما (9 تا 15 یا 15 تا 21) ارسال می شود. شرایطی مانند بارندگی و شرایط جوی نامساعد یا بروز اختلال در شبکه ارسال باعث ایجاد تاخیر در ارسال سفارشات می شوند. برای پیگیری بیشتر می توانید تا ساعت 17 با شماره تماس موجود در پیامک حاوی کد تحویل (متعلق به شرکت ارسال) و یا با پشتیبانی داروکالا تماس بگیرید. 

 

به این نکات دقت کنید:

  • کد تحویل از طرف شرکت پیک برای شما ارسال می شود که می بایست خودتان برای دریافت حضور داشته باشید و یا تلفن خود را پاسخگو باشید. 
  • در صورت عدم حضور و یا عدم پاسخگویی تلفن، سفارش شما برگشت داده می شود و برای ارسال مجدد، هزینه جداگانه دریافت خواهد شد. 

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
نظر