منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست

ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ناموجود
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی | جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Cho-A Pharm Biotone Royal Jeli
  • SKU: 1095
446,900 تومان
اشتراک گذاری در :

ژل رویال چیست؟

ژل رویال مایعی غلیظ، شیری رنگ وبسیار مغذی از ترشحات زنبور عسل است که توسط غدد hypopharyngeal و mandibular موجود در سر زنبوران کارگر جوان ترشح می­شود و به عنوان غذا برای زنبورهای کارگر و ماده مغذی جهت ملکه­‌ زنبورها استفاده می‌­شود. در واقع ملکه­‌ی زنبورها، ملکه به دنیا نمی­‌آیند، بلکه به خاطر نوع تغذیه‌­اش که از ژل رویال می باشد به ملکه تبدیل می­‌شود. لاروی که قرار است تبدیل به ملکه شود فقط از ژل رویال و به مقدار زیاد برای 4 روز اول زندگی­‌اش تغذیه می­‌شود و این تغذیه سریع باعث رشد ناگهانی مورفولوژی ملکه می­‌شود که شامل تخمدان­‌های کاملا رشد کرده برای تخمک‌­گذاری می‌باشد. ملکه 42% بزرگتر ،60% سنگین­تر از زنبوران کارگر است. ملکه ها 40 بار بیشتر از زنبوران کارگر عمر می­‌کنند. ملکه می­‌تواند روزی 2000 تخم بگذارد که این خود نشان دهنده­‌ی قدرت تولید مثل بالای ملکه است.

از لحاظ شیمایی ژل رویال بسیار پیچیده و غنی از پروتئین است و 8 آمینواسید ضروری، اسیدهای چرب مهم ، قندها، استرولها و ترکیبات فسفری مانند استیل کولین را شامل می­‌شود. استیل کولین یکی از نوروترانسمیترهای مهم است و کمبود آن در آلزایمر نقش مهمی دارد. همچنین شامل گاماگلبولین است که محرک سیستم ایمنی می‌­باشد. ترکیب کلی ژل‌رویال شامل 67% آب ، 5/12 % پروتئین خالص، 11% قند ساده و 5% اسیدهای چرب می‌­شود. همچنین شامل ویتامین‌ها، املاح ، چند آنزیم ، ترکیبات آنتی باکتریال و آنتی بیوتیک می­‌باشد.

 

 

ویال خوراکی بایوتون کوافارم در داروخانه آنلاین داروکالا

 

 

اثرات شناخته شده ژل رویال:

بطور سنتی به عنوان طولانی کننده جوانی و بهبود دهنده زیبایی پوست شناخته شده است. شواهد نشان می­دهد که این ماده انرژی را افزایش داده، اضطراب، کمبود خواب، بالا و پایین بودن خلق، کمبود حافظه را کاهش داده و باعث قویتر شدن سیستم ایمنی می‌شود. تحقیقات انجام شده در نیویورک نشان می دهد که ژل رویال شامل ترکیبات محرک غدد درمان کننده سیستم تولید مثل هم در زنان و هم در مردان می­‌شود و مانند یک هورمون طبیعی عمل می­‌کند. مطالعات دیگر بیانگر آن است که، مرغ­ها و خوک­ها بعد از تغذیه با ژل رویال بیشتر رشد کردند و زندگی طولانی­‌تری داشتند و تولید مثل و قدرت جنسی بیشتری پیدا کردند.

این ماده غنی از اسیدهای نوکلئیک (RNA,DNA) است همچنین غنی از ژلاتین است که از پیش سازهای کلاژن می­باشد. کلاژن ماده ضد پیری است که پوست را صاف و جوان نگه می‌­دارد.

 

 

روغن جوانه گندم:

این روغن غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ای، آ و د و همچنین سرشار از پروتئین و لسیتین می باشد. با بهبود جریان خون باعث سلامت پوست شده و با پیری آن مبارزه می کند. در ضمن با مواد مغذی مختلف موجود سیستم ایمنی و عصبی را بهبود می بخشد.

 

عصاره گرده گل:

همه گیاهان گلدار برای تولید مثل خود گرده را تولید می کنند و مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه زندگی در گرده موجود است. گرده ها حاوی پروتئینها، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب، مواد معدنی، ویتامین ها و فیتو استرولها هستند که تاثیرات مفیدی بر سلامت انسان دارد. این مواد کمک می کنند تا کمبودهای تغذیه ای تصحیح شده و ترکیب کاملی از مواد مغذی به تمامی اندامهای بدن برسد و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را مقاوم و موجب جلوگیری از عفونت شده، و همچنین موجب تعادل سوخت ساز بدن می شود.

 

عسل:

عسل به لحاظ داشتن برخی مواد تخمیری در تبادلات غذایی و کمک به هضم غذا بالاترین مرتبه را در میان غذاها دارد، از این دسته مواد می‌توان به آمیلاز، اینورتاز، کاتالاز و پراکسیداز اشاره کرد. عسل حاوی انواع ویتامینها و املاح و هم چنین دارای انواع پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است.
امروزه از عسل برای درمان سرفه، تقویت حافظه، درمان زخم‌ها، از بین بردن باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک‌ها و بهبود درماتیت صبوره و شوره سر استفاده می‌شود

 


 

مشخصات ویال خوراکی بایوتن چوافارم:

- جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
- آنتی اکسیدانی بسیار قوی و محافظت DNA در برابر اثرات مخرب اکسیدان ها
- افزایش حافظه و قدرت یادگیری
- تنظیم فشار خون و کمک به درمان کم خونی

 

ویال رویال ژلی بایوتن چوآفارم کره جنوبی در داروخانه آنلاین دارو کالا

 

نحوه مصرف ویال خوراکی بایوتن چوافارم:

- افراد بالای 15 سال روزانه از یک تا سه آمپول
- آمپول را از محل مشخص شده شکسته و محتویات آن میل شود

 


 

ترکیبات ویال خوراکی رویال ژلی بایوتون چوافارم:

نام ترکیب

مقدار

Royal Jelly

300mg

Wheat Germ Oil

750mg

Pollen Extract

3,000mg

Honey

5,000mg

 

 

 

مواد مؤثر ویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی :

  • گندم
  • رویال ژل
  • عصاره گرده
  • عسل

 


 

توصیه و هشدار مصرف رویال خوراکی بایوتن چوافارم 10 عددی:

 

- با احتیاط مصرف شود
- در کودکان، زنان باردار و شیرده با احتیاط مصرف شود.
- در افراد با سابقه آلرژی یا آسم با احتیاط مصرف شود.
- در افراد مبتلا به التهابات پوستی (درماتیت) با احتیاط مصرف شود.
- به دلیل اینکه رویال ژلی فشار خون را کاهش می دهد مصرف آن در افراد با فشار خون پایین ممکن است سبب افت شدید فشارخون شود. از این رو در این افراد با احتیاط مصرف شود.
- مصرف رویال ژلی با وارفارین می تواند سبب افزایش غلظت خونی وارفارین و افزایش خطر خونریزی شود. در این افراد با احتیاط مصرف شوند.

مشخصات کلی
مقدار10 عدد ویال
جنسیت مصرفعمومی
کشور سازندهایران (تحت لیسانس کره جنوبی)

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات