منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کرم سبولیا هیدرا درمال فوکوس 40 میلی | مرطوب کننده بدون چربی برای پوست چرب

کرم مرطوب کننده درمال فوکوس
-22 %
کرم سبولیا هیدرا درمال فوکوس 40 میلی | مرطوب کننده بدون چربی برای پوست چرب
  • موجودی: موجود
  • مدل: Dermal Focus Sebolia Hydra Oil Free Cream - 40 ml
  • SKU: 2499
  • بارکد: 626956400042
280,800 تومان
360,000 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کرم مرطوب کننده سبولیا هیدرا درمال فوکوس Dermal Focus Sebolia Hydra Oil Free Cream یک کرم مرطوب کننده مختص پوست های چرب است. کرم مرطوب کننده سبولیا هیدرا درمال فوکوس یک محصول بدون چربی، برای مرطوب نگه داشتن پوست های چرب و مختلط است. این محصول چربی اضافی را کاهش می دهد و از براقی پوست جلوگیری می کند.

سه عامل باعث ایجاد مشکلات پوستی در دوران بلوغ در زنان و مردان می شود. ترشح بیش از حد چربی اولین عامل است. تحت تاثیر هورمون ها، سایز غدد چربی افزایش می یابد و سبوم بیشتری تولید می کنند.‌پوست براق تر شده و منافذ پوست بازتر می شوند. عامل دوم کراتینه شدن بیش از حد است که منجر به ضخیم شدن لایه شاخی و بسته شدن منافذ می شود. عامل سوم ایجاد مشکلات پوستی در دوران بلوغ کلونیزه شدن و تجمع باکتریایی است.

پروپیونی باکتریوم آکنس یک باکتری است که سبوم ایجاد و تکثیر شده و منجر به التهاب می شود. علاوه بر جوش های سرسیاه، جوش های قرمز بزرگ و حساس که گاه دردناک نیز هستند، ظاهر می شود. مشکلات پوستی به طور کلی توسط درمان های پوستی بهبود می یابد اما ممکن است تا بزرگسالی به ویژه در خانم های جوان ادامه پیدا کند.

راه حل درمانی درمال فوکوس، کرم سبولیا با ترکیبات ویژه است. کرم سبولیا هیدرا  حاوی زینک گلوکونات به عنوان تنظیم کننده سبوم، براقی و درخشندگی روی پوست را کاهش می دهد. صمغ بیوساکارید-1 در این محصول قرمزی های پوست را کاهش می دهد و دارای عملکرد دوگانه مرطوب کننده فوری و کاهش دهنده تحریک پوستی به طور طولانی مدت می باشد.

اکنون محصولات درمال فوکوس در داروکالا موجود می باشند و می توانید با استفاده از این محصول پوست خود را احیا کنید. کرم سبولیا هیدرا درمال فوکوس در اندازه 40 میلی لیتری و به شکل تیوپی برای پوست های چرب و مختلط طراحی و تولید شده است.

 

سایر محصولات و کرم های مرطوب کننده پوست چرب را مشاهده کنید.

 

کرم مرطوب کننده سبولیا هیدرا درمال فوکوس مرطوب کننده پوست چرب

 


 

علت ایجاد چربی پوست چیست؟ 

گاهی اوقات توجه می کنید که پوست شما کمی درخشندگی بیشتری می دهد؟ واقعیت این است که هر کسی در پوست خود چربی دارد. در زیر هر یک از منافذ پوست شما یک غده چربی وجود دارد که روغن های طبیعی به نام سبوم تولید می کند. این غدد به هیدراته کردن و سالم نگه داشتن پوست شما کمک می کند. 

 

در برخی افراد ، غدد چربی می توانند روغن زیادی تولید کنند. این مسئله باعث ایجاد پوست چرب می شود.  اگر پوست شما دائماً براق به نظر می رسد ، پوست چربی دارید و روزانه چندین ورقه لکه چربی را پشت سر می گذارید. پوست چرب حتی در چند ساعت پس از پاکسازی می تواند احساس چربی کند.  احتمال بروز جوش نیز در این نوع پوست بیشتر است زیرا سبوم با سلول های مرده پوست مخلوط شده و در منافذ پوست گیر می کند.  عوامل ایجاد چربی پوست شامل عوامل ژنتیکی ، محیطی و شیوه زندگی است. در حالی که لزوما نمی توانید پوست چرب را از بین ببرید ، می توانید قدم هایی را بردارید تا پوست شما کمتر چرب شود. نکته اصلی این است که یک یا چند مورد از این هفت علت اساسی را شناسایی کنید.

 

دلیل چرب شدن پوست

 

ژنتیک:

پوست چرب معمولاً در خانواده ها ظاهر می شود. اگر یکی از والدین شما دارای پوست چرب است ، به احتمال زیاد غدد چربی بیش از حد فعال دارید.

 

سن:

 پوست شما در واقع با افزایش سن چربی کمتری تولید می کند. افزایش سن باعث از بین رفتن پروتئین مانند کلاژن و کند شدن غدد چربی می شود.  به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که پوست پیری دارند ، پوست خشکی نیز دارند. این نیز زمانی است که خطوط ریز و چین و چروک ها به دلیل کمبود کلاژن و سبوم، بیشتر به چشم می آیند.  یکی از مزایای پوست چرب این است که ممکن است به همان اندازه که خشک تر هستید ، علائم پیری را نشان ندهید.  ممکن است اکنون پوست چربی داشته باشید ، اما باید با افزایش سن پوست خود را ارزیابی کنید. حتی ممکن است افرادی که در سنین 30 سالگی هستند ترکیب پوستی مشابه با نوجوانان و 20 سالگی خود نداشته باشند.

 

محل زندگی و زمان سال:

در حالی که ژنتیک و سن دلایل اصلی چربی پوست را تعیین می کنند ، محل زندگی شما و زمان سال نیز می تواند تفاوت ایجاد کند.  افراد در آب و هوای گرم و مرطوب تمایل به داشتن پوست چرب تر دارند. همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که در تابستان روغن بیشتری روی پوست خود داشته باشید تا در پاییز یا زمستان.  یک کرم مرطوب کننده یا کرم پایه می تواند به جذب روغن اضافی کمک کند.

 

منافذ بزرگ شده:

گاهی اوقات منافذ پوست شما می توانند به دلیل سن ، نوسانات وزن و جوش های قبلی منقبض شوند. منافذ بزرگتر نیز تمایل به تولید روغن بیشتر دارند.  شما نمی توانید منافذ خود را کوچک کنید ، اما می توانید مراقبت های بیشتری انجام دهید تا در طول روز نواحی صورت خود را با منافذ بزرگ شده نبینید.

 

استفاده از محصولات مراقبت از پوست اشتباه:

پوست چرب نیز می تواند با استفاده از محصولات مراقبت از پوست اشتباه برای نوع پوست شما، ایجاد شود. برخی از افراد پوست مختلط را با پوست چرب اشتباه می گیرند و مثلاً ممکن است از کرم های خیلی سنگین استفاده کنند.  اگر در ماه های زمستان پوست خشک تری دارید ، ممکن است لازم باشد برنامه مراقبت از پوست خود را برای بهار و تابستان با مرطوب کننده های سبک و پاک کننده های حاوی ژل تغییر دهید.

استفاده از محصولات صحیح مراقبت از پوست می تواند تفاوت زیادی در میزان چربی باقی مانده روی صورت شما ایجاد کند.

 

زیاده روی در برنامه مراقبت از پوست خود:

از طرف دیگر ، شستن زیاد صورت یا لایه برداری زیاد نیز می تواند پوست شما را چرب کند. این می تواند یک اکسیمورون به نظر برسد ، زیرا هدف از شستشو و لایه برداری ، از بین بردن روغن است.  اما اگر این کار را مکرر انجام دهید ، مقدار زیادی روغن را از پوست خود پاک می کنید. این می تواند باعث شود که غدد چربی شما وارد حالت اضطراری شوند ، جایی که حتی بیشتر روغن تولید می کنند تا جبران کمبود به دلیل شستشوی زیاد شود.  برای جلوگیری از چربی اضافی فقط باید دوبار در روز پوست خود را بشویید.

 

از مرطوب کننده خود صرف نظر نکنید:

این یک افسانه است که مرطوب کننده باعث چرب شدن پوست می شود. در حقیقت ، اگر از درمان های آکنه مانند سالیسیلیک اسید یا بنزوئیل پراکسید استفاده می کنید ، قطعاً به یک مرطوب کننده خوب نیاز دارید تا پوست شما خشک نشود. بدون مرطوب کننده ، هر نوع پوستی خشک می شود.  بنابراین به جای رد کردن مرطوب کننده ، مرطوب کننده مناسب با پوست خود را پیدا کنید. مرطوب کننده های سبک و بر پایه آب به خوبی برای پوست های چرب عمل می کنند. همیشه این مرحله را پس از تمیز کردن پوست ، به عنوان آخرین مرحله قرار دهید.

 

 


 

مشخصات کرم مرطوب کننده سبولیا هیدرا درمال فوکوس:

  • کرم مرطوب کننده فاقد چربی
  • مناسب برای پوست های چرب و مختلط
  • دارای ترکیبات ویژه برای رطوبت رسانی فوری به پوست
  • کاهش چربی اضافی پوست
  • جلوگیری از براقی پوست
  • رفع قرمزی پوست
  • کاهش دهنده تحریک پوستی به واسطه ترکیب صمغ بیوساکارید
  • حاوی زینک گلوکونات به عنوان تنظیم کننده سبوم پوست

 

 


 

نحوه استفاده از کرم سبولیا هیدرا درمال فوکوس:

صبح و شب روی پوست تمیز صورت استفاده شود.

 

 


 

ترکیبات موثر کرم مرطوب کننده درمال فوکوس:

صمغ بیوساکارید-1، زینک گلوکونات، گلیسیرین، سدیم هیدروکساید، سوربیتان ایزوزترایت.

 

 


 

توصیه و هشدار مصرف:

  • دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.
  • از تماس کرم سبولیا هیدرا به چشم ها جلوگیری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارکرم: 40 میلی لیتر
کد بهداشتی1478869160820557
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران
بارکد6269564000428

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات