منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی | حاوی گلوکزامین و کندروئتین برای سلامت مفاصل

قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی
قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی
-12 % ناموجود
قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی
قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی
قرص استئوفلکس هلث اید 30 عددی | حاوی گلوکزامین و کندروئتین برای سلامت مفاصل
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: Health Aid Osteoflex - 30 Tabs
  • SKU: 782
  • بارکد: 626755430095
129,300 تومان
147,100 تومان
اشتراک گذاری در :

قرص استئوفلکس هلث اید Health Aid Osteoflex مکملی برای تقویت مفاصل و حاوی ترکیبات موثری چون گلوکزامین و کندرویتین است. قرص استئوفلکس هلث اید علاوه بر این دو ترکیب حاوی ترکیبات دیگری نیز می باشد که باعث تقویت مفاصل و استخوان می شود. ویتامین سی و منگنز نیز از جمله ترکیبات مکمل استئو فلکس هلث اید هستند. ترکیب ویژه دیگری نیز در استئوفلکس وجود دارد که یک ترکیب گیاهی و موثر است و خواص آن سال هاست که برای حفظ سلامت مفاصل و استخوان به تایید رسیده است.

 

کورکومین یا زردچوبه ترکیب گیاهی این محصول است که سال هاست خواص ضد التهابی آن به اثبات رسیده است. استئوفلکس باعث انعطاف پذیری بهتر مفاصل و همچنین کاهش التهاب مفاصل ناشی از بیماری آرتروز می شود. این مکمل با خواص ضد درد خود، درد ناشی از التهاب مفاصل را نیز کاهش داده و باعث حفظ سلامت غضروف و استخوان می شود.

گلوکوزامین و کندرویتین دو ترکیبی هستند که به طور طبیعی در بدن و به خصوص در مفاصل و غضروف وجود دارند. اما به دلیل افزایش سن و یا برخی از بیماری ها، کمبود این دو ماده باعث ایجاد مشکلات حرکتی و درد در مفاصل می شود. استئوفلکس کمک می کند تا این کمبود به طور موثر و با دوز مناسب جبران شود.

در هر قرص از استئوفلکس، 500 میلی گرم گلوکوزامین سولفات و 400 میلی گرم کندرویتین سولفات وجود دارد. همچنین مقدار منگنز ۲ میلی گرم، ویتامین سی با دوز مناسب ۱۰۰ میلی گرم و زردچوبه مورد استفاده در این محصول نیز به میزان 100 میلی گرم در هر قرص وجود دارد.

 

سایر مکمل های مرتبط با مفاصل و استخوان را مشاهده کنید.

 

قرص استئوفلکس هلث اید

 


 

گلوکوزامین و کندرویتین چگونه به تقویت مفاصل کمک می کند؟

گلوکوزامین و کندرویتین مکمل های متداولی هستند که برای درمان آرتروز (OA) استفاده می شوند. بر اساس برآورد NIH ، شش میلیون بزرگسال یا 2.6 درصد از مردم از یک یا هر دو این محصولات استفاده کرده اند. اگرچه مطالعات روی گلوکوزامین و کندرویتین مخلوط شده است ، اما برخی شواهد نشان می دهد که ممکن است به تسکین درد و درمان آرتروز مفصل OA کمک کند.

 

گلوکوزامین و کندرویتین چیست؟ 

گلوکوزامین و کندرویتین ترکیبات طبیعی موجود در غضروف سالم هستند - بافت پیوندی که مفاصل را تقویت می کند. مکمل ها از غضروف حیواناتی مانند گاو ، خوک یا صدف تهیه می شوند یا در آزمایشگاه ساخته می شوند. گلوکوزامین به اشکال مختلف از جمله گلوکوزامین سولفات و گلوکوزامین هیدروکلراید به فروش می رسد. شما می توانید گلوکوزامین و کندرویتین را به صورت جداگانه خریداری کنید ، اما اغلب آنها در یک مکمل واحد به فروش می رسند.  در بسیاری از کشورهای اروپایی ، این مکمل ها یک درمان تجویز شده برای OA هستند. در ایالات متحده ، توصیه های مربوط به گلوکوزامین و کندرویتین به دلیل نتایج مختلف مطالعات ، معتدل تر است.

 

گلوکوزامین و کندروئتین چگونه عمل می کنند؟ 

در آرتروز، انحطاط تدریجی غضروف منجر به درد ، تورم و علائم دیگر می شود. گلوکوزامین و کندرویتین دارای خواص ضد التهابی هستند. این دو ترکیب همچنین دارای اثرات محافظ غضروف از طریق مکانیسم های مختلف هستند. گلوکوزامین و کندرویتین از سلولهایی به نام کندروسیت محافظت می کنند که به حفظ ساختار غضروف کمک می کند. از نظر تئوری ، این مکمل ها می توانند خرابی غضروف را در مفاصل کند کرده و درد را در این فرآیند کاهش دهند.

 

فواید گلوکزامین و کندرویتین

کدامیک بهتر هستند و در چه فرمی:

مطالعات همچنین در مورد اینکه کدام یک از این مکمل ها بیشترین سود را برای آرتروز ارائه می دهد متفاوت است. برخی کاندرویتین را برتر می دانند ، برخی دیگر گلوکوزامین را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از این دو را ترجیح می دهند. اما شواهد به نفع  ترکیب این دو است. و شرکت های دارویی هم عموما این دو ماده را باهم در محصول خود استفاده می کنند.

شکل ایده آل گلوکوزامین نیز باعث اختلاف نظر در جامعه تحقیقاتی شده است. برخی از مطالعات مزیتی برای سولفات گلوکوزامین نشان می دهند. دیگران به گلوکوزامین هیدروکلراید.  یک مطالعه که دو شکل گلوکوزامین را با هم مقایسه کرد هیچ تفاوت واقعی بین آنها یافت نشد. برخی مطالعات وجود دارد که انعطاف پذیری مفصل و دامنه حرکت را با سولفات گلوکوزامین بهبود می بخشد. اگر شما بخواهید آن را برای سفتی مفصل مصرف کنید ، سولفات گلوکزامین را تهیه کنید.  محققان می گویند شواهد از سولفات گلوکوزامین - نه هیدروکلراید - با یا بدون سولفات کندرویتین برای آرتروز زانو بهتر عمل می کند.

 

درمان درد مفاصل

 

عوارض مصرف گلوکوزامین و کندرویتین:

گلوکوزامین و کندرویتین بی خطر تلقی می شوند ، اما در مطالعات عوارض جانبی جدی گزارش نشده است. با این حال ، این مکمل ها می توانند با رقیق کننده های خون مانند وارفارین (کومادین) تداخل داشته باشند.  آنها همچنین ممکن است بر سطح قند خون تأثیر بگذارند ، و یک مطالعه کوچک نشان داد که فشار چشم را افزایش می دهد ، که می تواند خطر ابتلا به گلوکوم را افزایش دهد. در صورت ابتلا به دیابت یا گلوکوم ، ممکن است لازم باشد از این مکمل ها اجتناب کنید ، یا از پزشک بخواهید تا سطح قند خون و فشار چشم شما را هنگام مصرف بیشتر کنترل کند.

 

 

سخن پایانی:

در دستورالعمل های درمان آرتروز 2019 ، بنیاد آرتروز و کالج روماتولوژی آمریکا توصیه مشروط کندرویتین سولفات برای OA را ارائه می دهند.  این دو مکمل می تواند برای افراد مبتلا به آرتروز مفید باشد.  اگر می خواهید گلوکوزامین و/یا کندرویتین را امتحان کنید ، ابتدا با پزشک و داروساز خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شما بی خطر است و آیا با سایر داروهای مصرفی شما تداخل ندارد.

همچنین صبور باشید. هفته ها طول می کشد تا اثربخشی این دو ترکیب کاملاً آشکار شود. این با یک مهار کننده NSAID یا COX-2 متفاوت است ، جایی که تسکین نسبتاً فوری است ، اما عوارض جانبی بسیار شایع تر است. در حالی که این دو ترکیب با عوارض غیر شایع و تسکین طولانی تری همراه هستند.

 

خرید قرص استئو فلکس هلث اید

 


 

مشخصات قرص استئو فلکس هلث اید:

  • حفظ سلامت مفاصل و غضروف
  • حاوی گلوکوزامین و کندرویتین
  • دارای خواص ضد التهابی
  • تسکین درد ناشی از آرتروز
  • بهبود و پیشگیری از ابتلا به آرتروز و درد مفاصل
  • حاوی کورکومین (زردچوبه)
  • حاوی منگنز و ویتامین سی
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • فاقد هرگونه نگهدارنده ، طعم دهنده و رنگ مصنوعی

 

 


 

نحوه مصرف قرص استئوفلکس هلث اید:

افراد بالای 12 سال، روزانه 1 تا 2 قرص همراه با غذا مصرف نمایند.

 

 


 

ترکیبات مکمل استئو فلکس هلث اید (در هر قرص):

نام ترکیب

مقدار

Glucosamine Sulphate

500 mg

Chondroitin Sulphate

400 mg

Vitamin C

100 mg

Manganese

2 mg

Turmeric (curcuma longa) Powder

100 mg

 

 

 


 

توصیه،‌هشدار و عوارض مصرف استئوفلکس:

  • افراد دیابتی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
  • از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • در صورت بیماری گلوکوم، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند مصرف نکنند.
  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

 

مشخصات کلی
مقدارقرص: 30 عدد
سن مصرفبیشتر از 12 سال
کد بهداشتی9367553514296461
جنسیت مصرفآقایان و بانوان
کشور سازندهایران (تحت لیسانس انگلستان)
بارکد6267554300954

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات