منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی | تقویت مو و ناخن

قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی
قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی
-26 %
قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی
قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی
قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی | تقویت مو و ناخن
  • موجودی: موجود
  • مدل: Pilfood Complex 60 Caplet
  • SKU: 2803
  • بارکد: 847000162724
578,900 تومان
785,900 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی

قرص پیلفود کمپلکس محتوی عوامل مغذی لازم و ضروری جهت رشد و سلامت مو و ناخن می باشد. این محصول برای خانم ها و آقایانی که دارای مو و ناخن های ضعیف و شکننده هستند مناسب است و مستقیماً از طریق تاثیر در ریشه (قسمت زنده مو) عمل می کند.پیلفود کمپلکس حاوی همه ی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری می باشد که برای تولید کراتین، که 90 درصد از ساختمان مو را تشکیل می دهد، مورد نیاز هستند.

 

 

تاثیر پیلفود کامپلکس در کاهش ریزش مو:

 

مطالعات درماتولوژیک مشخص نموده است که درمان با پیلفود کمپلکس در دوره زمانی 3 الی 6 ماهه تاثیرات قابل توجهی در درمان آلوپسی های منتشر و آندروژنتیک داشته است. در ضمن بر اساس تریکوگرام های به عمل آمده، فاز آناژن 16/97 درصد افزایش داشته، در حالی که فاز تلوژن 34/54 درصد کاهش داشته است.

 

  • - 81 درصد از مصرف کنندگان ریزش موی کمتری هنگام شانه کردن و شستشو داشتند.
  • - 74 درصد از مصرف کنندگان اعلام نمودند که دارای موهای شاداب تر و قوی تر شده اند.
  • - 67 درصد از مصرف کنندگان اعلام نمودند که ناخن هایشان قوی تر شده است.

 

 

 

علل و راه درمان ریزش مو زنان و دختران جوان

 

 مشکل ریزش مو زنان در سنین مختلف دلایل مختلفی دارد، چرا که سیستم بدنی یک زن در دوران بلوغ، بارداری، شیردهی و یائسگی متفاوت است و نیازهای خاص خود را دارد که با کمبود انها این مشکل رخ می دهد.هیچ چیز برای یک خانم رنج آورتر از این نیست که ببیند موهایش روز به روز کمتر میشود، اما تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. یک متخصص پوست اظهار داشت: این روزها ریزش مو در بین خانم ها بسیار رایج شده است. 40 درصد از افرادی که در طول عمرشان ریزش موی موقتی یا دائم را تجربه می کنند، خانم ها هستند، البته مدل ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است.

 

 

بعضی از فاکتورهای رایج ریزش موی زنان

 

  • کمبود آهن: فقر آهن می تواند منجر به ریزش مو شود. ولی بهتر است قبل از اینکه خودسرانه از قرص های آهن مکمل استفاده کنید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید تا در صورت تشخیص نیاز توسط پزشک، از مکمل ها استفاده کنید. زیرا آهن بیش از اندازه در بدن نیز منجر به بروز بعضی مشکلات می شود.
  • اختلالات غده تیروئید: در هر دو حالت کم کاری یا پرکاری غده تیروئید ریزش مو اتفاق می افتد.
  • کاهش مقدار استروژن: خیلی از زنان، ریزش مو را در دوران یائسگی و بعد از آن زمانیکه ترشح مقدار استروژن در بدن کاهش می یابد تجربه می کنند.
  • تغییرات هورمونی بعد از حاملگی: مادرانی که تازه کودکان خود را متولد کرده اند از ابتدا تا بعد از 6 ماه نیز ریزش مو را تجربه می کنند و این زمانی است که مقدار استروژن در خون در حال برگشت به مقدار نورمال است.

 

بهترین مکمل برای تقویت مو

 

 

چرخه رویش مو:

چرخه رشد هر تار مو شامل سه فاز رشد، توقف رشد و استراحت می باشدکه پس از طی این مراحل، مو به طور طبیعی می ریزد. در چرخه طبیعی رویش مو، هر تار مو 85 % عمر خود را در مرحله رشد سپری می کند. در صورت بروز هر یک از موارد زیر در چرخه طبیعی رویش مو اختلال ایجاد می شود:

 

  • کوتاه شدن مدت زمان فاز رشد
  • وارد شدن سریع تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد
  • طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو

 

 

مشخصات کپلت پیلفود کمپلکس پیلفود:

  • تقویت کننده و حجم دهنده مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • تقویت فولیکول مو و حجم دهنده
  • تقویت ناخن
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

 

 

نحوه مصرف کپسول پیلفود کمپلکس:

برای بزرگسالان: به مدت ۳ الی ۶ ماه، روزی ۲ عدد قرص بین غذا با مقدار کافی آب یا مایعات میل شود.

 

ترکیبات قرص پیلفود کامپلکس پیلفود:

 

 

نام ترکیبمقدار
L-cystine1000 mg
Gelatin250 mg
Millet Extract70 mg
L-Methionine50 mg
Iron20 mg
Zinc16 mg
Vitamin E14 mg
Vitamin B510 mg
Vitamin B64 mg
Manganese4 mg
Vitamin B22 mg
Copper1.6 mg
Biotin100 mcg

 

کپسول‌های پیلفود کمپلکس حاوی غلظت بالایی از آمینواسیدها و ویتامین‌هایی هستند برای موها بسیار حائز اهمیت هستند. محتویات کپسول پیلفود کمپلکس به‌ راحتی جذب و وارد جریان خون می‌شوند. این ترکیبات پس از رسیدن به فولیکول‌ها رشد مو را تحریک کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کنند.

 

در ترکیب مکمل پیلفود کمپلکس آمینواسیدهای ال-سیتئین و ال-متیونین وجود دارند که نقش مهیم در سنتز کراتین دارند. کراتین یکی از پروتئین‌های اصلی مو و ناخن است که باعث حفظ استحکام موها شده و رشد آن‌ها را تقویت می‌کند.

 

یکی از عصاره‌های مهم موجود در فرمولاسیون مکمل پیلفود کمپلکس عصاره ارزن است. این عصاره حاوی مقادیر بالایی پروتئین و مقدار قابل‌توجهی آهن و سیلیکون است. عصاره ارزن حاوی نمک‌های معدنی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب غیراشباع است و یک ترکیب مغذی برای پوست، مو و ناخن‌ها است.

 

آمینواسیدها و اسیدهای چرب غیراشباع برای تشکیل کراتین ضروری هستند. عصاره ارزن به‌صورت موضعی نیز برای رفع مشکلات پوست و مو مورداستفاده قرار می‌گیرد و باعث تحریک رشد و تقویت مو و ناخن‌ها می‌شود.

 

ژلاتین ترکیب دیگری است که در فرمولاسیون مکمل پیلفود کمپلکس وجود دارد. ژلاتین محتوی آمینواسیدها، پروتئین‌ها و سرشار از کلاژن است. ژلاتین منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و فسفر است بنابراین باعث تقویت و افزایش استحکام  مو و ناخن‌ها شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

بهترین مکمل برای ضد ریزش مو

 

ویتامین E و روی موجود در ترکیب مکمل پیلفود کمپلکس با خواص آنتی‌اکسیدانی بالا از موها در مقابل اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. ویتامین E با افزایش جریان خون در پوست سر و خواص ضدالتهابی مانع ریزش مو می‌شود.

 

روی یک مینرال ضروری برای بدن است و کمبود آن باعث ریزش مو خواهد شد. روی با تنظیم هورمون‌ها و کاهش سطح هورمون (DHT دهیدورتستوسترون) از ریزش موها جلوگیری می‌کند. روی با تأثیر بر فولیکول‌های مو و تحریک تقسیم سلولی در فولیکول مو باعث افزایش استحکام و پرپشتی موها می‌شود.

 

ویتامین B5 یا پانتوتنیک اسید موجود در ترکیب پیلفود کمپلکس یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است که از ریزش مو جلوگیری می‌کند. این ویتامین با شرکت در متابولیسم کربوهیدرات، پروتئین و چربی در بدن انرژی تولید می‌کند.

 

کمبود این ویتامین با ایجاد سوءتغذیه مانع رسیدن انرژی و ریزمغذی‌های مفید به فولیکول‌های مو می‌شود و درنتیجه موجب کند شدن رشد و حتی ریزش مو می‌گردد.

 

ویتامین B6 موجود در فرمولاسیون مکمل پیلفود کمپلکس با افزایش اکسیژن‌رسانی به ریشه مو باعث رشد سالم موها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. ویتامین B6 همچنین باعث تقویت و افزایش استحکام موها می‌شود.

 

منگنز و مس مینرالهای هستند که برای جلوگیری از ریزش مو در ترکیب مکمل پیلفود کمپلکس گنجانده‌شده‌اند. منگنز با تنظیم ترشح هورمون‌ها و تولید انرژی مانع ریزش موها می‌شود.

 

مس یکی از مهم‌ترین عناصر برای حفظ رنگ طبیعی موهاست. این ماده با تولید انرژی و تنظیم ترشح هورمون‌ها از ریزش مو جلوگیری می‌کند. علاوه بر این مس با شرکت در تولید هموگلوبین اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو را افزایش داده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

بیوتین موجود در ترکیب مکمل پیلفود کمپلکس مانند سایر ویتامین‌های گروه B با تولید انرژی باعث تقویت موها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این بیوتین با تأمین مواد اولیه ساخت کراتین رشد موهای سالم را تحریک کرده و باعث سلامت پوست و ناخن‌ها نیز می‌شود.

 

 

هشدار مصرف قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی:

 

  • درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • مصرف در افرادی که به ماهی حساسیت دارند توصیه نمی شود.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

پیشنهادات :

یکی دیگر از بهترین مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو قرص ریجن دایت می باشد.

 

مشخصات کلی
کد بهداشتی2990855127993637
کشور سازندهایران (تحت لیسانس اسپانیا)
بارکد8470001627247

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
برچسب ها: تقویت مو و ناخن

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات