منو
سبد خرید شما

قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی | ضد ریزش مو قوی

قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی
قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی
ناموجود
قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی
قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی
شما میتوانید محصول قرص درموسیس پلاس ویواتون | مولتی ویتامین با 30 ترکیب برای پوست مو و ناخن را به عنوان محصول جایگزین خریداری نمائید.
قرص ریجن دایت ای اس آی 30 عددی | ضد ریزش مو قوی
  • موجودی: ناموجود
  • مدل: ESI Rigendiet
  • SKU: 2878
681,400 تومان
اشتراک گذاری در :

در این مقاله در مورد قرص ریجن دایت اسی برای ریزش مو،قرص ریجن دایت بهتره یا هیرویت،ریجن دایت بهتره یا اکوفن،ریجن دایت برای مو،ریجن دایت یا سیستین،قرص ریجن دایت برای ریزش مو،قیمت قرص ریجن دایت،خرید اینترنتی ریجن دایت،عوارض کپسول ریجن دایت،کپسول تقویت مو ریجن دایت اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

 

قرص ریجن دایت اسی:

قرص ریجن دایت اسی Rigendiet را می توان یک مولتی ویتامین برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین حفظ سلامت و تقویت موها دانست. قرص ریجن دایت حاوی ترکیباتی ویژه برای مو است. از جمله این ترکیبات می توان به زینک، ویتامین ای، بیوتین، مس، فولیک اسید و ویتامین ب5 اشاره کرد.

متیونین و سیستین دو ترکیب ویژه و موثر قرص ریجن دایت به شمار می آیند که موجب تقویت ساختمان کراتین مو، برای استحکام و انعطاف پذیری مو می گردد. در ادامه راجع به ترکیبات این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد.

قرص ریجن دایت داروکده،قرص ریجن دایت نی نی سایت،خواص کپسول ریجن دایت،قرص ریجن دایت برای چیست از جمله جستجوهای شما در گوگل می باشند.

 

ضد ریزش مو

 

ريزش مو يا تلوژن افلوويوم پديده اي است که در اثر استرس هاي شديد جسمي يا روحي، بيماري هايي که منجر به ضعف و ناتواني مي گردند، رژيم هاي غذايي نامناسب، استفاده از داروهاي خاص و يا قرار گرفتن در شرايط فيزيولوژيکي به خصوص مانند دوران پس از بارداري رخ مي دهد. تحقيقات آماري انجام شده روي 300 نفر در طول يک دوره 3 ساله نشان داده است که اشکالي از ريزش مو وجود دارند که به خودي خود شديد نيستند، اما به علت آنکه تداوم دارند، از طرف افراد به عنوان يک مشکل جدي قلمداد مي شوند. همين تحقيقات آماري نشان داده که بخش اعظمي از اين افراد به مراکز پزشکي مراجعه نمي کنند بلکه مستقيماً به داروسازان و فروشگاه هاي لوازم بهداشتي و کارشناسان مو مراجعه مي کنند.

 

دلايل متفاوت و متعددي براي ريزش مو مطرح مي گردد که از بين آن ها مي توان به نکات زير اشاره نمود :

 

  • استفاده مفرط و بيش از اندازه از شوينده ها توسط ورزشکاران
  • جوانان داراي زمينه ارثي ريزش مو و همينطور اشخاصي که رژيم هاي غذايي نامناسب را دنبال مي کنند (به خصوص رژيم هاي لاغري)

 

جهت مشاهده و خرید بهترین انواع شامپو های ضد ریزش مو می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

 

از طرفي خصوصيات باليني هميشه به خوبي شناسايي نمي شوند، لذا افراد ممکن است که ريزش موي خود را جدي نگيرند. تحقيقات نشان داده که کاهش دريافت مواد مغذي توسط مو مي تواند منجر به ريزش مو شود بنابراين استفاده از يک مکمل غذايي مناسب، هم جهت پيشگيري و هم درمان مؤثر خواهد بود.

 

 

قرص ضد ریزش مو ریجن دایت ای اس آی ایتالیا در داروخانه آنلاین دارو کالا

 

 

مشخصات قرص ریجن دایت اسی:

  • درمان رشد و تغذیه پوست، مو و ناخن ها با ویتامین ها و مکمل های معدنی) متیونین، سیستین، بیوتین(
  • آهسته رهش (آزاد شدن تدریجی مواد مغذی و ویتامین ها در بدن)
  • سلامتی پوست، پوست سر، مو و ناخن ها با حداکثر غلظت فرمولی
  • کمک به تقویت رشد و تغذیه مو، پوست و ناخن

 


 

نحوه مصرف قرص ریجن دایت ای اس آی:

روزی 1 قرص همراه با 1 تا 2 لیوان آب میل شود.

 




ترکیبات قرص ریجن دایت اسی (در هر قرص):

 

نام ترکیب

مقدار

نیاز روزانه

Methionine

250mg

*

L-Cystine

50mg

*

(Vitamin B5 (Pantothenic Acid

9mg

150 %

Vitamin E

7.5mg

62.5 %

Zinc

7.5mg

75 %

Vitamin B6

2mg

142.8 %

Copper

1mg

*

Folic Acid

300mcg

150 %

Selenium

50mcg

*

Biotin

50mcg

100 %

 

 

Methionine, Cystine, Biotin) Biotinax):

متیونین و سیستین به صورت سولفور، شامل آمینو اسیدهایی است که موجب تقویت ساختمان کراتین مو، به منظور استحکام و انعطاف پذیری مو می گردد. این اسیدهای آمینه جذب سلنیومرا نیز بهبود می بخشند. بیوتین (Biotin)، چربی پوست سر و پوست را به حالت تعادل درآورده و موجب حذف مشکلات موی سر در رابطه با چنین اختلالی می گردد.

 

روی (Zinc):

این ماده معدنی یک عامل اساسی در سلامت و بازسازی و مرمت بافت های آسیب دیده به شمار می آید. روی همچنین یک ماده مؤثر بر ضد رادیکال های آزاد در ساختمان حیاتی مو می باشد.

 

مس (Copper):

محرک تولید ملانین که به پوست و موی سر رنگ طبیعی می دهد می باشد.

 

سلنیوم (Selenium):

سلنیوم رادیکال های آزاد که موجب پیری زودرس سلول ها می گردند را خنثی کرده و همچنین این عمل را در روی پوست سر و موها انجام می دهد.

 

 ویتامین E:

ویتامین ای شبیه سلنیوم، خاصیت آنتی اکسیدان داشته که در مقابل ضعیف شدن و شکنندگی ناخن ها و موی سر مقابله کرده، همچنین قدرت پایداری و سرزندگی به پیاز مو داده و موجب تحریک آن می گردد.

 

ویتامین B6:

ویتامین B6 دارای خواص و اعمال متعدد می باشد. این اعمال فعالیت های فیزیولوژیکی مو و پوست سر را به حالت نرمال و عادی در آورده و همچنین سلامت و زیبایی موها را بهبود و مطلوب می نماید.

 

پانتوتنیک اسید (Vit. B5):

این ویتامین ریزش موی سر را کم کرده و موجب رشد آن می گردد. موها را شفاف و درخشان تر نموده و سبب سهولت شانه زدن موها می گردد. این ماده همچنین شکل پذیری مو خوره (دو شاخه شدن انتهای مو) را کم کرده و طراوت خاصی به موها می بخشد.

 

فولیک اسید:

اسید فولیک برای رشد و نمو و تقسیم سلولی تمام ارگان های بدن ضروری بوده و اجازه می دهد برای سنتز پروتئین ارگان ها از اسید های آمینه استفاده شود.

 


 

توصیه و هشدار مصرف قرص ریجن دایت ای اس آی:

 

  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در صورت سابقه بیماری گوارشی همراه با غذا مصرف شود و یا با پزشک معالج مشورت گردد.

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد.

قرص ریجن دایت بهتر از هیر ویت می باشد و سیستین و اکوفن در بازار موجود نمی باشد.

 


 

عوارض قرص ریجن دایت :

 

برای تاثیر این مکمل شرکت اسی ایتالیا آزمایشات متعددی را بر روی خانوم ها انجام داده است. کپسول ریجن دایت در طول آزمایش توسط مصرف کنندگان به خوبی تحمل شده و هیچگونه عوارض جانبی نیز گزارش نشده است.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات