منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

کپسول سورناندین گرین نیچر 30 عدد | کاهش درد و تورم مفاصل

کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
-17 %
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر
کپسول سورناندین گرین نیچر 30 عدد | کاهش درد و تورم مفاصل
  • موجودی: موجود
  • مدل: Green Nature Sorenandin 30 Caps
  • SKU: 3027
385,700 تومان
462,900 تومان

تاریخ انقضا : بیش از یکسال

اشتراک گذاری در :

کپسول سورناندین گرین نیچر

کپسول سورناندین گرین نیچر مکملی منحصر به فرد جهت ترمیم بافت غضروف‌ها و تحریک استخوان‌سازی است. این محصول به ویژه برای بهبود علائم آرتروز و درد مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات این کپسول شامل صدف دریایی، آووکادو، سویا و سایر ریز مغذی‌ها به چشم می‌خورد. استفاده از این کپسول در بهبود علائم استئوآرتریت اعم از درد، التهاب و تخریب غضروف‌ها موثر است. این محصول از طریق افزایش مایعات سینوویال و افزایش سنتز پروتئوگلیکان موجب ترمیم غضروف‌ها می‌شود. همچنین، این مکمل برای درمان بیماری استئوآرتریت مفید است و خاصیت ضد درد و ضد التهاب دارد.

 

لطفا توجه کنید این محصول در دو بسته بندی قوطی و ورقی تولید می شود و سفارشات به صورت رندوم ارسال می شود. از لحاظ کارایی و دوز هیچ تفاوتی این دو محصول ندارند. 


جهت مشاهده و آشنایی بیشتر با بهترین مکمل های تقویت مفاصل و استخوان بر روی آن کلیک نمایید.

 

چرا استفاده از مکمل سورناندین بهتر از مصرف انواع داروهای ضد درد می باشد؟

 

 تفاوت و مزیت داروی سورناندین با سایر ضد درد‌ها در این است که با توجه به مهار COX-2، عوارض گوارشی کمتری دارد و اختلالی در فاکتورهای انعقادی ایجاد نمی‌کند.

آسکوربیک اسید موجود در این کپسول همان ویتامین ث است که اصلی ترین فعالیت آن سرکوبگری استرس اکسیداتیو است. این ماده با فعالیت ضد التهاب قوی سبب تضعیف فعالیت این مولکول‌ها می شود  و به بهبود علائم بیماری استئوآرتریت کمک می‌‌کند. همچنین صدف دریایی موجود در آن یک فراورده طبیعی فوق العاده موثر در تسکین درد عمل می‌کند و مسیرهای مولکولی منجر به ایجاد احساس درد را می‌‌بندد. بدین ترتیب شخص با خوردن این مکمل از مصرف مسکن‌ها بی نیاز می‌شود.

 


مشخصات کپسول سورناندین گرین نیچر:


- کمک به کاهش درد و تورم مفاصل دردناک بالا و پایین ستون فقرات
- تسکین درد پیچ خوردگی و آسیب مفصل مچ پا
- بهبود علایم آرتروز

 



نحوه مصرف کپسول سورناندین گرین نیچر:


در بزرگسالان روزانه 3-1 عدد کپسول با وعده های غذایی یا طبق دستورالعمل پزشک و یا متخصص تغذیه استفاده گردد.

 


 

شرایط نگهداری کپسول سورناندین گرین نیچر:


در جای خشک و خنک دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

 



هشدار مصرف کپسول سورناندین گرین نیچر:

 

  • مصرف این محصول در زنان باردار، شیرده و افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.
  • در صورت مخدوش بودن جعبه از مصرف آن خودداری کنید.
  • در بیماران با مشکلات مزمن کبدی مصرف نشود.

 


 

عوارض جانبی کپسول سورناندین گرین نیچر:

تاکنون عارضه جانبی خاصی مشاهده نشده است. با این حال این محصول می تواند در موارد استفاده بیش از 3 سال و یا مقادیر بالاتر از میزان پیشنهاد شده عوارض جانبی مانند: خارش خفیف، یبوست، نفخ، تهوع مشکلات کبدی ایجاد کند. وقوع واکنش های آلرژیک شدید در صورت استفاده از این محصول بسیار نادر است.
افرادی که وارفارین Warfarin مصرف می‌کنند با احتیاط مصرف شود.

 



کپسول سورناندین گرین نیچر چگونه تاثیر می گذارد؟


Ascorbic acid


کپسول همان ویتامین ث است که اصلی ترین فعالیت آن سرکوبگری استرس اکسیداتیو است. این ماده با فعالیت ضد التهاب قوی سبب تضعیف فعالیت این مولکول‌ها شده و به بهبود علائم بیماری استئوآرتریت کمک می‌‌کند. همچنین صدف دریایی موجود در آن یک فراورده طبیعی فوق العاده موثر در تسکین درد عمل می‌کند و مسیرهای مولکولی منجر به ایجاد احساس درد را می‌‌بندد. بدین ترتیب شخص با خوردن این مکمل از مصرف مسکن‌ها بی نیاز می‌شود.

 


Green lipped mussel (صدف دریایی)


یک جزء طبیعی با اثر گذاری فوق العاده در کاهش درد مفاصل و جلوگیری از تخریب غضروف های آن است و میزان مصرف داروهای مسکن را در افراد به طور قابل توجهی کاهش می دهد. اثر ضد دردی این ترکیب از 72 ساعت بعد از مصرف کاملا قابل مشاهده است. مزیت آن نسبت به سایر داروهای ضد درد این است که عوارض گوارشی در افراد ایجاد نمی کند.

 

این ترکیب با دارا بودن ماده موثره PUFAs، می تواند مسیر COX_2 را به صورت انتخابی مهار کرده و از طرف دیگر باعث کاهش فاکتور های التهابی نظیر IL-1B، TNF-alpha، PGE2 می شود.  همچنین این صدف با دارا بودن ماده موثره GAGs، می تواند گلوکوزامین، هیالورونیک اسید و کندرویتین مورد نیاز بافت غضروفی را تامین کرده و سرعت تخریب آن را کاهش دهد.

 


Persea americana/ Glycine max

ترکیب آوودکاو/سویا، یک ترکیب شناخته شده با خاصیت ضد التهاب قوی برای مفاصل است. این دو گیاه با دارا بودن ماده موثره فیتواسترول ها، می تواند منجر به کاهش فاکتور های التهابی نظیر اینترلوکین ها شده و التهاب ناحیه مفصلی را کاهش دهد. قابل ذکر است که عصاره غیر صابونی شونده مخلوط این دو گیاه، در شرایط محیطی پایدار بوده و می تواند در طولانی مدت نگهداری شود.

 

Borax

Borax یا همان برون به تازگی مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. این ریز مغذی با خاصیت افزایش جذب کلسیم و مهار بازجذب فسفر، در افزایش سطح سرمی کلسیم و در نهایت افزایش استخوان سازی بسیار موثر است و استئوبلاست را فعال می کند. همچنین با مهار فاکتور های التهابی می تواند اثر ضد التهابی بر مفاصل داشته باشد.

 

Pyridoxine
Pyridoxine همان ویتامین B6، به عنوان یک ویتامین موثر در افزایش سرعت استخوان سازی موثر است و می تواند میزان التهاب بافت را کاهش دهد.

 


Cyanocobalamin and levomefolate glucosamine

این ترکیبات هم به نام ویتامین B12 و ویتامین B9 شناخته  می شوند. همانند سایر ویتامین های نام برده شده، به صورت کمپلکس آنتی اکسیدانی فعالیت داشته و در برابر افزایش میزان فاکتورهای التهابی مقاومت می کند.


Colecalciferol
این ترکیب با نام ویتامین D شناخته می شود و خاصیت های فراوانی برای سلامتی دارد. این فرم فعال از ویتامین د می تواند در افزایش جذب کلسیم استخوانی موثر بوده و سنتز بافت استخاونی را افزایش می دهد. بنابراین در کاهش درد ناشی از تجزیه بافت استخوانی موثر است.


Menaquinone 7
یا همان ویتامین K2 در بهبود علائم استئوآرتریت اثرات چشمگیری داشته است. مناکینون 7 با تحریک پروتئین های استخوان ساز، استخوان سازی یا همان استئوبلاست می تواند تراکم بافت استخوانی را افزایش دهد.

 

 

ترکیبات کپسول سورناندین گرین نیچر(به ازاي 1 کپسول):

 

عنوان

مقدار

Ascorbic acid

52 mg

Green lipped mussel dried

300 mg

Persea Americana fruit dry

100 mg

Glycine max seed powder

200 mg

Borax

8.82 mg

Equiv. Pyridoxine Hydrochloride

2.80 mg

Pyridoxine

2.30 mg

Cyanocobalamin

3 µg

Levomefolate Glucosamine

100 µg

Colecalciferol

10 µg

Dry Vitamin D3

10 µg

Menaquinone 7

10 µg

 

چنانچه به دنبال داروخانه آنلاین،داروخانه انلاین،داروخانه ناباروری،داروخانه تخصصی ناباروری،داروخانه نازایی تهران،داروخانه آنلاین تهران،داروخانه اینترنتی،داروخانه اینترنتی تهران،داروخانه انلاین تهران،درمان ناباروری مردان،داروخانه داروهای نازایی،درمان ناباروری زنان، داروخانه ناباروری تهران هستید داروخانه آنلاین داروکالا خدمت رسان شما عزیزان می باشد. 

مشخصات کلی
مقدار30 عدد کپسول
کد بهداشتی6306888195025548
کشور سازندهایران (تحت لیسانس استرالیا)
بارکد6269820700116

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات