منو
سبد خرید شما

اطلاعات دارویی RSS Feed

amirkhani ۰۷ مهٔ 7 29240
قرص جوشان اسلیت اسوه:قرص جوشان اسلیت اسوه Osve Oslyt Eff اسلیت 600، یک مکمل حاوی استیل سیستئین برای درمان مشکلات ریوی و تنفسی نظیر سرفه و یا عفونت ریه است. استیل سیستئین موجب بهبود عملکرد سیستم تنفس..
keshavarz ۲۸ مارس 0 16813
 یکی از داروهای درمان ناباروری "FSH" یا هورمون محرک فولیکول است که با نام فولیتروپین آلفا و یوروفولیتروپین نیز شناخته میشود. این دارو در دوره های درمان ناباروری با IVF کاربرد دارد. FSH karma FSH fos..
keshavarz ۲۳ ژانویهٔ 52 122989
دینوژست (Dienogest) که با نام تجاری ویزان (Visanne) و وروژست (Verogest) در داروخانه های ایران فروخته می شود، یک داروی پروژسترونی است که در قرص های ضد بارداری و در درمان اندومتریوز استفاده می شود. دینو..
keshavarz ۰۲ نوامبر 26 71683
درباره هلث اید HealthAid  HealthAid® یک نام تجاری برتر انگلستانی در بازار مکمل است و دارای مجموعه ای جامع از بیش از 560 محصول مرتبط با سلامتی است، که  بیش از 38 سال از تاسیس آن می گذرد و محصولات آن ..
keshavarz ۱۸ اکتبر 0 36102
اکثر افرادی که دچار آکنه هستند حداقل یکبار اسم قرص راکوتان ( Roaccutane ) را به عنوان داروی ضد جوش و آکنه شنیده اند و به دنبال دانستن فواید راکوتان و عوارض راکوتان هستند. در ادامه موارد مصرف راکوتان ر..
keshavarz ۱۲ اکتبر 4 9048
آیا دوزهای مختلف گونال اف را میتوان جایگزین کرد؟در برخی داروها ممکن است جایگزینی و ترکیب دوزهای مختلف باعث تغییر در اثربخشی داروها شود. اما این موضوع  در مورد داروی گونال اف مشکلی ایجاد نکرده و اثرب..
۱۶ اوت 11 41085
پاپیلوگارد چیست؟پاپیلوگارد Papilloguard یک واکسن نوترکیب حاوی ذرات شبه ویروسی است که به منظور پیشگیری از سرطان های ناشی از ابتلا به گونه های 16 و 18 ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کاربرد دارد. خرید وا..
۲۷ مهٔ 156 376366
آمپول ملیتاید یک آمپول برای لاغری و کاهش اشتها است. یک سوال شایع در بین افراد استفاده کننده از آمپول های لاغری این است که چه تفاوتی بین آمپول ملیتاید (Melitide) ایرانی و نمونه های خارجی مثل ساکسندا و ..
۰۶ مهٔ 1 20972
این مقاله موارد زیر را در بر خواهد گرفت: سنگ کلیه و رواتینکس(Rowatinex) سنگ کلیه و انواع آن عواملی که ریسک ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می دهند مواردی که لازم است قببل از مصرف رواتی..
۲۵ آوریل 5 13529
ژل دایوبت:ژل دایوبت لئوفارما ( Leo Daivobet Gel)، ژل موضعی برای درمان پلاک‌های پسوریازیسی از نوع ولگاریس است. ژل موضعی دایوبت یکی دیگر از داروهای موضعی است که با هدف کنترل پسوریازیس و علایم آن تولی..
۱۵ آوریل 0 3458
 آنچه در این مقاله خواهید خواند:هموفرچیست و برای چه مصرف می شود؟ آن چه باید قبل از مصرف هموفر بدانیم. چگونه هموفر را مصرف نماییم؟ عوارض ناخواسته احتمالی دارو هموفر. چگونه هموفر را نگهداری نم..
۱۹ مارس 0 10719
آمپول پیورگان بهتر است یا گونال اف؟آمپول پیورگان و آمپول گونال اف دو دارو برای کمک به باروری زنان و درمان ناباروری بانوان می باشند. هر دو دارو یعنی آمپول پیورگان و گونال اف از دسته ی گونادوتروپین ها..
نمايش 1 تا 12 از 44 (4 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات