منو
سبد خرید شما

تا 14 فروردین ارسال به غرب تهران از طریق پست انجام می شود.

مقالات ناباروری RSS Feed

keshavarz ۲۸ مارس 0 16590
 یکی از داروهای درمان ناباروری "FSH" یا هورمون محرک فولیکول است که با نام فولیتروپین آلفا و یوروفولیتروپین نیز شناخته میشود. این دارو در دوره های درمان ناباروری با IVF کاربرد دارد. FSH karma FSH fos..
keshavarz ۲۳ ژانویهٔ 52 122793
دینوژست (Dienogest) که با نام تجاری ویزان (Visanne) و وروژست (Verogest) در داروخانه های ایران فروخته می شود، یک داروی پروژسترونی است که در قرص های ضد بارداری و در درمان اندومتریوز استفاده می شود. دینو..
۲۸ دسامبر 8 25551
آی یو دی میرنا IUD MIRENAآیودی میرنا IUD MIRENA  تاثیر گذاری و ضریب اطمینان آن نسبت به سایر روش ها در حدود 99.3% است. برخلاف سایر کنترل کنندگان هورمونی ، آی یو دی میرنا تخمک گذاری را به طور کامل خنث..
keshavarz ۲۵ دسامبر 0 15824
امروزه ناباروری یکی از نگرانی های زوجینی است که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند. درمان ناباروری زنان و درمان ناباروری مردان پروسه ای حساس است که نیاز به تشخیص به موقع و تخصص کافی دارد. ناباروری علت های ..
keshavarz ۱۲ اکتبر 4 8959
آیا دوزهای مختلف گونال اف را میتوان جایگزین کرد؟در برخی داروها ممکن است جایگزینی و ترکیب دوزهای مختلف باعث تغییر در اثربخشی داروها شود. اما این موضوع  در مورد داروی گونال اف مشکلی ایجاد نکرده و اثرب..
keshavarz ۰۷ ژوئیهٔ 4 28476
اوویترل چیست و چگونه از آن استفاده میشود؟اویترل یک محصول دارویی حاوی کوریوگنادوتروپین آلفا برای افزایش احتمال بارداری است ، که بسیار شبیه به گنادوتروفین جفتی است که به طور طبیعی در انسان یافت می شود..
۲۰ ژوئن 7 30299
النوا(Elonva) چیست و برای چه استفاده می شود؟آمپول النوا (Elonva) یک سرنگ از پیش پر شده حاوی corifollitropin alfa ، دارویی است که متعلق به گروه هورمون های گنادوتروپین است. این هورمون ها نقش مهمی در..
۱۹ مارس 0 10571
آمپول پیورگان بهتر است یا گونال اف؟آمپول پیورگان و آمپول گونال اف دو دارو برای کمک به باروری زنان و درمان ناباروری بانوان می باشند. هر دو دارو یعنی آمپول پیورگان و گونال اف از دسته ی گونادوتروپین ها..
۱۹ مارس 5 122241
منوتروپین (Menotropin):آمپول منوتروپین اولین گنادوتروپین تجاری است که از ادرار زنان یائسه استخراج شدکه به آن  منوتروپین یا گنادوتروپین یائسگی انسانی ( اچ ام جی = HMG) می گویند. منوتروپین یا اچ ام جی..
۱۶ مارس 40 60591
پرگووریس چیست؟ PERGOVERIS (پرگووریس) دارویی است که حاوی فولیتروپین آلفا ، FSH و لوتروپین آلفا ، LH است که در اصل مشابه هورمون هایی است که به طور طبیعی در انسان یافت می شود، اما با استفاده از بیوتکنو..
۰۷ فوریهٔ 4 36378
آمپول اورگالوتران(گانیرلیکس) :در این مقاله قصد داریم به معرفی آمپول اورگالوتران(گانیرلیکس) در درمان ناباروری بانوان، نحوه ی مصرف، عوارض جانبی، نحوه ی عملکرد آن در بدن و انواع داروی گانیرلیکس و همچنی..
۲۰ ژانویهٔ 0 4009
مراحل درمان ناباروری چگونه است ؟ در این مقاله به رایج ترین مراحل درمان ناباروری در ایران می پردازیم. به طور معمول مراحل درمان ناباروری مردان و درمان ناباروری زنان یا درمان ناباروری زوجین در سه مرح..
نمايش 1 تا 12 از 19 (2 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات