منو
سبد خرید شما

مقالات پوست، مو، زیبایی RSS Feed

amirkhani ۰۷ مهٔ 45 46491
پماد موضعی پانژل پانوک شیمی Pannoc Pangel حاوی ترکیب موثر بنزوئیل پروکساید برای از بین بردن جوش ها و آکنه ها است. بنزوئیل پروکساید موجود در ژل ضدجوش پانژل یک ترکیب آنتی باکتریال قوی است که با نفوذ به ..
taghvaie ۱۹ آوریل 1 19157
اگر به دنبال مصرف مکمل های تغذیه ای حاوی کلاژن باشید، حتما نام کلاژینو را شنیده اید. یکی از بهترین مکمل های کلاژن ساز خوراکی در ایران پودرهای کلاژینو است که تحت لیسانس برند فرانسوی ویشاردی تی کو  تولی..
keshavarz ۰۲ نوامبر 26 71641
درباره هلث اید HealthAid  HealthAid® یک نام تجاری برتر انگلستانی در بازار مکمل است و دارای مجموعه ای جامع از بیش از 560 محصول مرتبط با سلامتی است، که  بیش از 38 سال از تاسیس آن می گذرد و محصولات آن ..
keshavarz ۱۸ اکتبر 0 36074
اکثر افرادی که دچار آکنه هستند حداقل یکبار اسم قرص راکوتان ( Roaccutane ) را به عنوان داروی ضد جوش و آکنه شنیده اند و به دنبال دانستن فواید راکوتان و عوارض راکوتان هستند. در ادامه موارد مصرف راکوتان ر..
۲۵ آوریل 5 13515
ژل دایوبت:ژل دایوبت لئوفارما ( Leo Daivobet Gel)، ژل موضعی برای درمان پلاک‌های پسوریازیسی از نوع ولگاریس است. ژل موضعی دایوبت یکی دیگر از داروهای موضعی است که با هدف کنترل پسوریازیس و علایم آن تولی..
۰۴ مارس 0 2663
در این مقاله علل ریزش مو، انواع ریزش مو، راه های تقویت مو، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای مو، عوامل آسیب زننده به مو و در نهایت معرفی ریجن دایت ای اس آی (بهترین مکمل تقویت و ضد ریزش مو) و موار..
۰۶ فوریهٔ 2 2867
برای مراقبت از پوست چه کنیم ؟ در این مقاله به تمامی این سوالات : برای مراقبت از پوست چه باید کرد،برای مراقبت از پوست چه کار کنیم،برای مراقبت از پوست چه محصولاتی استفاده کنیم، برای مراقبت از پوست ص..
۰۴ ژانویهٔ 0 12159
کلاژن چیست ؟ کلاژن یک پروتئین سفت، نامحلول و الیافی در بدن ما است که یک سوم پروتئین در بدن انسان را تشکیل می دهد. این پروتئین یکی از اجزای اصلی بافت همبند می باشد که تاندون ها ، رباط ها ، پوست و ع..
۲۰ اکتبر 3 11121
 کلاژن چیست؟کلاژن یکی از پروتئین های فراوان در بدن است. در واقع ، کلاژن "اصلی ترین پروتئین ساختاری است که بافت همبند را در سراسر بدن ما ، از پوست گرفته تا استخوان ، عضلات ، تاندون ها و رباط ها تشکیل..
۰۱ ژوئیهٔ 24 42317
بوتاکس مصپورت (مسپورت) بوتاکس مصپورت یا Masport botox یکی از بهترین مارک های بوتاکس است که ساخت ایران می باشد. در این مقاله راجع به تزریق ژل صورت، تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت،قیمت بوتاکس مصپورت ..
۳۰ مهٔ 0 11100
جوش ها چگونه به وجود می آیند؟جوش‌ها به دلیل فعالیت بیش از حد سبوم از غدد سباسه به وجود می‌آیند. سبوم تولید شده باعث می‌شود غده چربی مسدود شود و این مسدودیت باعث می‌شود چربی جریان مناسبی نداشته باشد ..
نمايش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات