درباره هلث اید HealthAid  

HealthAid® یک نام تجاری برتر انگلستانی در بازار مکمل است و دارای مجموعه ای جامع از بیش از 560 محصول مرتبط با سلامتی است، که  بیش از 38 سال از تاسیس آن می گذرد و محصولات آن در بیش از 60 کشور جهان توزیع می شود. هلث اید  تلاش می کند تا نوآوری و بهترین کیفیت را ارائه دهد و به دلیل همین علاقه به استانداردهای بالا ، احترام به تنوع و تعهد برای ایجاد محصولات استثنایی با کیفیت بالا، هلث اید به عنوان یکی از برترین برندهای تولید مکمل شناخته می شود.

هلث اید انتخاب سالم تغذیه خوب برای سالم ماندن حیاتی است. حتی اگر فکر می کنید رژیم غذایی سالمی دارید ، ممکن است برخی ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی را از دست بدهید .همه محصولات هلث اید از منابع طبیعی تولید می شوند و عاری از مواد افزودنی ، رنگ مصنوعی ، طعم دهنده ، مخمر ، گلوتن ، نمک ، شکر و محصولات لبنی هستند. بسیاری از محصولات این برند برای وجترین ها مناسب و تعداد زیادی نیز برای وگن ها مناسب است. هلث اید مدعی است که فقط از بهترین مواد اولیه برای ایجاد محصولات با کیفیت بالا استفاده می کند ، که از نظر خلوص و قدرت به شدت مورد آزمایش قرار گرفته و از استانداردهای بالایی که ما از محصولات خود انتظار دارند برخوردار است. این برند دائماً محصولات خود را بررسی و دوباره فرموله می کند تا محصولاتی با کیفیت بالا ارائه دهد که مزایای سلامتی مثبتی را برای مشتریان خود ایجاد می کند. طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و حمام  هلث اید بدون ظلم به حیوانات و با موثرترین فرمولاسیون مدرن تولید می شود.

از جمله محصولات این برند میتوان به کپسول هیرویت ، ویتامین D3 1000iu ، تین ویتال ، وینترویت ، تانگ فورت ، پروستاویتال و... اشاره کرد.

 

هلث اید انگلستان

درباره کپسول هیرویت Hairvit
 

موهای ما به دلایل مختلف، از مشکلات سلامتی گرفته تا آسیب ناشی از نور خورشید یا رنگ کردن، می تواند شکننده و آسیب دیده باشد. وقتی موهای ما شروع به ریزش می کند یا درخشش سالم خود را از دست می دهد، ما ناامید می شویم و به دنبال کمک هستیم. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود موهای ما ویژگی های سالم خود را از دست بدهند. رژیم غذایی نامناسب، شرایط پزشکی، نوسانات هورمونی، استرس فیزیولوژیکی یا احساسی می تواند به کدر شدن و ریزش مو کمک کند. همچنین کمبود ویتامین و مواد معدنی می تواند دلیل ریزش موی ناسالم باشد. کپسول هیرویت به دقت طراحی شده است تا رژیم غذایی سالم شما را با ویتامین ها و مواد مغذی ضروری برای تقویت سلامت و جلوگیری از ریزش مو تکمیل کند. این کپسول ها حاوی ویتامین B هستند که به حفظ موهای طبیعی کمک می کند و احتمالاً استرس را کاهش می دهد. زیرا عدم تعادل هورمونی و اختلالات عصبی و استرسی هم می تواند ریزش مو را تشدید کند. کپسول هیرویت حاوی ال سیستئین و متیونین هستند که به تولید کراتین کمک می کند. کراتین یک پروتئین طبیعی است که به موها قدرت و درخشندگی می بخشد. روی (zinc) به رشد و ترمیم مو کمک می کند و همچنین تولید چربی در اطراف فولیکول های مو را تنظیم می کند و درخشش و درخشندگی موهای سالم را تأمین می کند.

پوست، مو و ناخن ها از بافت زنده و پویا مشتق شده اند و مانند همه بافتهای زنده آنها نیاز به تغذیه مناسب دارند. از آنجا که مو و ناخن از سلول های پوست گرفته شده اند، مواد مغذی مورد نیاز برای پوست سالم همان مواد مغذی مورد نیاز برای مو و ناخن سالم است. در حالی که اکثر مردم سعی می کنند ظاهر این بافتها را فقط از بیرون بهبود بخشند، کلید اصلی سلامت پوست، موهای زیبا و ناخنهای قوی این است که آنها را از درون به بیرون با تغذیه مناسب و مکملهای غذایی مهم بسازند. پروتئین برای زیبایی پوست، مو و ناخن مهم است. این به این دلیل است که مو، ناخن، پوست و چشم شما از پروتئین ساخته شده است. وقتی پوست در اثر رادیکال های آزاد آسیب می بیند، ملتهب می شود و سلول های درم تولید اسید هیالورونیک را متوقف می کنند، این منجر به تضعیف حمایت از اپیدرم و درم می شود که به نوبه خود منجر به ایجاد چین و چروک می شود. کپسول هیرویت با دارا بودن تمامی مواد مورد نیاز پوست و مو و ناخن، نه تنها به رشد و تقویت و سلامت موها کمک میکند، بلکه تاثیرات مثبت مشهودی بر پوست و ناخن نیز دارد.

 

هیرویت چیست

 

 



کپسول هیرویت می توانند برای موارد زیر مفید باشند:

  • افرادی که به دلیل رژیم غذایی نامناسب موهای ناسالم دارند.

  • افرادی که دوره های استرس شدید را تجربه می کنند.

  • افرادی که احساس می کنند موهایشان بیشتر از حد معمول در روز ریخته است.

  • افرادی که در معرض آلاینده های شدید قرار دارند.

  • افرادی که می خواهند موهای خود را تقویت و تغذیه کنند.

 

 

کپسول هیرویت برای چیست؟

  • فولیکول های مو را تغذیه می کند .

  • موها را ضخیم کرده و درخشندگی می بخشد.

  • به کاهش ریزش مو در مردان و زنان کمک کند.

  • برای ریزش مو بعد از دارو، استرس و اضطراب مفید است.

  • مجموعه ای از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مو را فراهم می کند.

 

 



آیا مصرف روزانه کپسول هیرویت توصیه می شود:

بزرگسالان و نوجوانان بالای 16 سال، میتوانند روزانه یک کپسول هیرویت همراه صبحانه میل کند. توجه کنید که بدون تشخیص پزشک، از میزان توصیه شده روزانه تجاوز نکنید.

 

 



خصوصیات کپسول هیرویت:

  • فاقد گلوتن و گندم

  • بدون لبنیات عاری از رنگ ها ، مواد نگهدارنده و طعم دهنده های مصنوعی

  •  از فناوری ژلاتین نرم ثبت شده استفاده می کند

  • ساخته شده با استانداردهای دارویی

  • دارای گواهینامه GMP

 

 


 

نحوه تشخیص کپسول هیرویت اصل:

درحال حاضر کپسول هیرویت در ایران و در شرکت داروسازی امید پارسینا دماوند (OPD Pharma) تهران، تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان تولید می شود. بارکد اصالت کپسول هیرویت از طریق سایت و اپلیکیشن www.ttac.ir  قابل تایید بوده و در سایت داروکالا با نازل ترین قیمت ممکن به فروش می رسد.
 

این قیمت پایین به دلیل خرید کپسول هیرویت به تعداد بالا و با تخفیف از شرکت توزیع کننده ی دارو و همچنین فروش بالای سایت داروکالا می باشد.

 

گردآورنده: دنیا کشاورز